BVVS

BVVSDe Businessclub Vrienden van Speco is het afgestudeerdennetwerk van de opleiding Sport, Economie en Communciatie (Speco) van de Fontys Tilburg. In de periode van juli 2012 t/m januari 2015 schreef ik voor deze website elke acht weken een column over de ontwikkeling en invloed van de online (marketing)wereld op sport en sportevenementen.

 


Onderstaand mijn columns die zijn te lezen op BVVS.nl:

14 januari 2015 Het NOS Sportgala 2.0?
28 oktober 2014 Schaatsnatie
2 september 2014 Sportwereld key voor Ice Bucket Challenge
13 juli 2014 Nike’s focus op innovatie
14 mei 2014 Instagram & Sport brands
25 maart 2014 Social Sotsji
7 februari 2014 Pieken op het juiste moment
18 december 2013 De (sport)marketingtrends voor 2014
20 oktober 2013 Twitter verklaart liefde aan (sport)televisie
20 augustus 2013 Inhakers in de sport
16 juni 2013 Topsporters & social media, wie heeft de regie?
26 april 2013 Data als leidraad in de sport
21 februari 2013 Live sport via YouTube
30 december 2012 Het Sportjaar 2012
2 november 2012 Vrouwenvoetbal 2.0
15 september 2012 Het tweede scherm in de aanval
3 augustus 2012 Twitterspelen