Sportnext

SportnextIk ben blogger bij de website SportNext. Op deze sportmarketing community verschijnen artikelen met betrekking tot sportmarketing. De focus ligt daarbij op innovatieve ontwikkelingen binnen de sportmarketingwereld, ook wel sport 2.0 genoemd. SportNext is een innovatieve en betrokken community die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld.


De volgende artikelen zijn gepubliceerd op SportNext:

12 juli 2016 Hoofdsponsor SPAR vergeet sponsorship EK Atletiek online te activeren
28 mei 2015 Atletiekverenigingen moeten nieuwe business modellen omarmen!
15 september 2014 Nike vs. Adidas: de slag om Andy Murray
26 mei 2014 Van Persie, nieuwe Calvé pindakaas jochie
12 mei 2014 Generatie Z, bedreiging voor het voetbal
20 januari 2014 Sport en politiek, ieder zijn vak
20 december 2013 KPN verbindt heel schaatsend Nederland
10 oktober 2013 Generatie Z, een uitdaging voor de sport(vereniging)
22 juli 2013 Wat bereikten de Oranjeleeuwinnen nu eigenlijk wel op het EK?
12 april 2013 Livestrong is meer dan die ene persoon
23 maart 2013 Dopingzondaar Marion Jones als rolmodel voor de jeugd
21 januari 2013 Shorttrack, sport in opkomst
1 december 2012 Nederland schaatsland, tijd voor een revolutie
5 november 2012 Epke, hit op YouTube met uitzonderlijke combinatie