Home Blog Pagina 2

De tool is nooit het doel… maar wel handig!

"De tool is nooit het doel..." Dat was het credo van mij en enkele collega's in de tijd dat we allen werkzaam waren voor...

YoastCon 2017

Op donderdag 2 november was het weer zover: YoastCon, de praktische SEO conferentie. Met aansprekende sprekers als Joost de Valk, Karl Gillis en Marcus...

Hoofdsponsor SPAR vergeet sponsorship EK Atletiek online te activeren

Supermarkt SPAR was de trotse hoofdsponsor van het EK Atletiek dat van 6 t/m 10 juli in Amsterdam heeft plaatsgevonden. Wie afgelopen dagen rond...

Tweets van BN-ers

Reactie Gijsbregt Brouwer op artikel in Metro: Leuk om @rvdv10 in #metro voorbij te zien komen nav een blog op @SPORTNEXT: “generatie Z doet dingen...

Interview HubSpot’s Marketing Director

Brussel, het bestuurlijk centrum van de Europese Unie, is niet alleen interessant als je van wafels houdt, maar vooral ook wanneer de inbound evangelisten...

Yoast SEO presentatie in Nijmegen

Op woensdagavond 9 december 2015 was ik aanwezig bij de 8e editie van #WPM024. Deze editie stond in het teken van het onderwerp SEO....

Customer journey & the remembering self

Op donderdag 15 oktober 2015 was ik aanwezig bij een side-event van TedxBreda met daarin een presentatie van internetpionier Vincent Roders. In de presentatie...

Atletiekverenigingen moeten nieuwe businessmodellen omarmen!

Enige tijd geleden vond de 11e editie van de ‘Dag van de Atletiek’ plaats. Een jaarlijks terugkerend evenement op Papendal met dit jaar als...

Contentmarketing, een vak apart!

Contentmarketing is een vak, een specialisme, een methodiek waarmee marketing-(communicatie)doelstellingen kunnen worden gerealiseerd. Dat contentmarketing een vak apart is hoef ik de marketeers onder ons...

Nike vs. Adidas: de slag om Andy Murray

Het wordt bestempeld als de eeuwige tweestrijd; het gevecht tussen de sportmerken Nike en Adidas. Die strijd vindt veelal plaats in de voetbalmarkt, zoals...

Sportwereld key voor Ice Bucket challenge

Een emmer ijswater, een social media account en een smartphone, dat zijn de elementen voor de Ice Bucket Challenge. Wie actief is op sociale...

Nike’s focus op innovatie

Nike is het grootste sportkledingmerk ter wereld. Samen met Adidas heeft het 70% van de voetbalmarkt in handen. Concurrent Adidas is officiële partner van...

Van Persie nieuwe Calvé pindakaas jochie

Het WK voetbal staat weer voor de deur en dat betekent dat de Oranjekoorts langzaam begint te stijgen. Hoogste tijd dus voor de lancering...

Instagram & sport brands

Wat is Instagram? Instagram zag amper 3,5 jaar geleden het levenslicht, maar is in die tijd uitgegroeid tot de nummer één fotografie app wereldwijd...